Visas epizodes

ep. 47 Kvalitatīvās izpētes metodes mārketingā

ep. 47 Kvalitatīvās izpētes metodes mārketingā

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Kvalitatīvās izpētes metodes mārketingā". Kāpēc nepietiek tikai ar kvantitatīvajiem datiem? Kādos gadījumos pētījumi nav objektīvi? Cik liela nozīme ir izman…

Lasīt vairāk
ep. 46 Digitālā komunikācija FinTech nozarē

ep. 46 Digitālā komunikācija FinTech nozarē

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Digitālā komunikācija FinTech nozarē". Kāpēc finanšu pratība ir aktuāla? Kas ir FinTech un kādi ir komunikācijas labie piemēri? Kā plānot savu mārketinga bud…

Lasīt vairāk
ep. 45 Lojalitātes programmas

ep. 45 Lojalitātes programmas

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Lojalitātes programmas". Attiecības ar klientu jebkurā biznesā, gan B2B, gan B2C ir nozīmīgas. Kā noturēt esošo klientu, reizē veidojot ar tiem ilglaicīgu un…

Lasīt vairāk
ep. 44 Valsts komunikācija Covid-19 laikā

ep. 44 Valsts komunikācija Covid-19 laikā

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Valsts komunikācija Covid-19 laikā". Divi gadi kopš mūsu leksikonā ik dienas parādās vārds "pandēmija", tāpēc šīs tēmas aktualitātei pieteikums nemaz nav vaj…

Lasīt vairāk
ep. 43 Kā ieiet mazumtirdzniecības sortimentā?

ep. 43 Kā ieiet mazumtirdzniecības sortimentā?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Kā ieiet mazumtirdzniecības sortimentā?" 42% aptaujāto (BSMS/Norstat 2021) bieži pievērš uzmanību jauniem produktiem veikalos. Šajā epizodē uzzini četrus sva…

Lasīt vairāk
ep. 42 Kā skatīties uz ieguldījumu mārketingā?

ep. 42 Kā skatīties uz ieguldījumu mārketingā?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Kā skatīties uz ieguldījumu mārketingā?" 60% aptaujāto iedzīvotāju interesē aktualitātes par Latvijas jaunuzņēmumiem un 85,6% uzskata, ka sevišķi sākuma stad…

Lasīt vairāk
ep. 41 Multilingvisma nozīme e-komercijā – vai visu jātulko?

ep. 41 Multilingvisma nozīme e-komercijā – vai visu jātulko?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Multilingvisma nozīme e-komercijā". Vai tev ir svarīgi, ka informācija interneta veikalā ir pieejama tavā dzimtajā valodā? Pēc BSMS/Norstat aptaujas šis ir s…

Lasīt vairāk
ep. 40 Abonēšanas biznesa modelis Latvijā

ep. 40 Abonēšanas biznesa modelis Latvijā

Jauna saruna podkāstā "Tirgziņu Tērzes" - "Abonēšanas modelis Latvijā – produktiem un pakalpojumiem". Pēc BSMS/Norstat pētījuma datiem cilvēki sagaida, ka abonēšanas modelis atvieglos ikdienas procesu…

Lasīt vairāk
ep. 39 Novembra mini sērija: ilgtspēja no ekonomiskās prizmas

ep. 39 Novembra mini sērija: ilgtspēja no ekonomiskās prizmas

Trešā un noslēdzošā epizode mini sēriju ciklā par ilgtspēju. No ekonomiskās prizmas apskatījām gudru resursu izmantošanu no valsts, uzņēmumu, organizāciju un sabiedrības indivīdu perspektīvas. Kāpēc s…

Lasīt vairāk
ep. 38 Novembra mini sērija: ilgtspēja no vides prizmas

ep. 38 Novembra mini sērija: ilgtspēja no vides prizmas

Otrā epizode mūsu mini sēriju ciklā par ilgtspēju. Būvniecība ietekmē vidi visos aspektos, sākot ar izejvielu ieguvi, to apstrādi, transportēšanu, beidzot ar ēku ekspluatāciju. Šajā sarunā par to, cik…

Lasīt vairāk
ep. 37 Novembra mini sērija: ilgtspēja no sociālās prizmas

ep. 37 Novembra mini sērija: ilgtspēja no sociālās prizmas

Ar šo nedēļu mūsu podkāstā "Tirgziņu Tērzes" atklājam mini ciklu par ilgtspēju - šoreiz tieši par ilgtspēju uzņēmējdarbībā un mārketingā no sociālās prizmas. 60% aptaujāto (BSMS/Norstat Ekspress aptau…

Lasīt vairāk
ep. 36 Personīgā zīmola loma veiksmīgas karjeras veidošanā

ep. 36 Personīgā zīmola loma veiksmīgas karjeras veidošanā

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Personīgā zīmola loma veiksmīgas karjeras veidošanā". Amazon dibinātājs Džefs Bezoss ir teicis, ka "personīgais zīmols ir tas, ko par jums runā, kad neesat k…

Lasīt vairāk
ep. 35 Cik liela nozīme ir datiem?

ep. 35 Cik liela nozīme ir datiem?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Cik liela nozīme ir datiem?". Pēdējos gados jaunais buzz word ir "data-driven" (datos balstīts) ne tikai mārketinga, bet arī jebkurā citā nozarē. Kādi dati i…

Lasīt vairāk
ep. 34 Saīsināta darba diena: no 8 uz 6h

ep. 34 Saīsināta darba diena: no 8 uz 6h

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Saīsināta darba diena: no 8 uz 6h". 40% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju (BSMS/Norstat 2021) uzskata, ka viņu uzņēmumos netiek pārskatīti iekšējās produktivitā…

Lasīt vairāk
SKARBNĪCA: Riga Comm ’21 - Day 2

SKARBNĪCA: Riga Comm ’21 - Day 2

Day 2 Podcast “Tirgziņu Tērzes” created by marketing agency BSMS participated Riga Comm with special concept "Skarbnīca". 01:20 - Pāvels Semenčuks, Microsoft Business Applications Manager at Accenture…

Lasīt vairāk
SKARBNĪCA: Riga Comm ’21 - Day 1

SKARBNĪCA: Riga Comm ’21 - Day 1

Podcast “Tirgziņu Tērzes” created by marketing agency BSMS participated Riga Comm with special concept "Skarbnīca". 02:05 - Alon Paster, Head of Commercial Development eBay: How can Global Marketplace…

Lasīt vairāk
ep. 33 POS materiāli Ziemassvētku laikā: kā būt pamanāmiem?

ep. 33 POS materiāli Ziemassvētku laikā: kā būt pamanāmiem?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "POS materiāli Ziemassvētku laikā: kā būt pamanāmiem?". 54% aptaujāto (BSMS/Norstat 2021) patīk Ziemassvētku dekorācijas veikalos, taču ne visiem šajā periodā…

Lasīt vairāk
ep. 32 Komunikācija Latvijas augstskolās

ep. 32 Komunikācija Latvijas augstskolās

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Komunikācija Latvijas augstskolās". Ik katru vasaru Latvijas augstskolas atroka piedurknes un gatavojas studentu piesaistei un jaunam mācību gadam. Cik viegl…

Lasīt vairāk
ep. 31 Ko Latvijai jāmācās no Ķīnas?

ep. 31 Ko Latvijai jāmācās no Ķīnas?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Ko Latvijai jāmācās no Ķīnas?" Ķīna ar 1,393 miljrd. iedzīvotāju ir lielākā valsts pasaulē pēc iedzīvotāju skaita, kas, salīdzinājumā ar Latviju, ietver ne t…

Lasīt vairāk
ep. 30 Mārketinga aģentūru darbs ar klientu – asaras un smiekli

ep. 30 Mārketinga aģentūru darbs ar klientu – asaras un smiekli

Podkāsta "Tirgziņu Tērzes" viens no mērķiem ir veidot mārketinga speciālistu kopienu, šajā epizodē par "Mārketinga aģentūru darbu ar klientu"! Vai jums darbā ar klientu ir bijis tā, ka... ...klients l…

Lasīt vairāk
ep. 29 Kāpēc interneta veikali izgāžas?

ep. 29 Kāpēc interneta veikali izgāžas?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Kāpēc interneta veikali izgāžas?" Prognozes liecina, ka 2024. gadā viens Latvijas iedzīvotājs internetā tērēs vidēji 335 eiro mēnesī, un kopumā ietotāju skai…

Lasīt vairāk
ep. 28 Tirdzniecības centru pēckrīzes komunikācija

ep. 28 Tirdzniecības centru pēckrīzes komunikācija

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Tirdzniecības centru pēckrīzes komunikācija" 2020 un 2021. gads tirdzniecības centriem bija izaicinājumiem pilns periods. Saskaņā ar Latvijas Portāla informā…

Lasīt vairāk
ep. 27 Augusta mini sērija: par trade stratēģijām

ep. 27 Augusta mini sērija: par trade stratēģijām

Šodien podkāsta “Tirgziņu Tērzes” mini sēriju cikla noslēdzošā epizode par stratēģijām. Kopā ar Jāni Mucenieku ("Lofbergs Baltic" ģenerāldirektoru) un Svetlanu Dāboliņu ("Given by Grenardi" mārketinga…

Lasīt vairāk
ep. 26 Augusta mini sērija: par PR stratēģijām

ep. 26 Augusta mini sērija: par PR stratēģijām

Ceturtā saruna podkāsta “Tirgziņu Tērzes” mini sēriju ciklā par stratēģijām- šoreiz no PR prizmas. Kopā ar Laimu Zēmeli (Golin Riga vadītāju) un Vitu Savicku (RSU docētāju, "Baltic Communication Partn…

Lasīt vairāk
ep. 25 Augusta mini sērija: par sociālo mediju stratēģijām

ep. 25 Augusta mini sērija: par sociālo mediju stratēģijām

Trešā saruna podkāsta “Tirgziņu Tērzes” mini sēriju ciklā par stratēģijām- šoreiz no sociālo mediju prizmas. Kopā ar Artūru Medni (aģentūras New Black vadītāju) un Raimondu Grasmani (aģentūras MIXD st…

Lasīt vairāk
ep. 24 Augusta mini sērija: par digitālo mārketingu

ep. 24 Augusta mini sērija: par digitālo mārketingu

Otrā saruna podkāsta “Tirgziņu Tērzes” mini sēriju ciklā par stratēģijām- par digitālo mārketingu. Kopā ar Kristapu Kalniņu (Frank by Inspired vadītāju) un Ēriku Kirsoni-Kriviņu (MM&A Hill & Knowlton…

Lasīt vairāk
ep. 23 Augusta mini sērija: par mārketinga stratēģijām

ep. 23 Augusta mini sērija: par mārketinga stratēģijām

Sākam “Tirgziņu Tērzes” mini sēriju ciklu par stratēģijām! Par mārketinga stratēģijām runājām kopā ar Kristīni Blumfeldi- Rutku (RSU lektore) un Margaritu Aļabjevu-Vaišļu (Paulig Coffee Latvia valdes…

Lasīt vairāk
ep. 22 Ko šodien patērētājs sagaida no fotogrāfijas?

ep. 22 Ko šodien patērētājs sagaida no fotogrāfijas?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - Ko šodien patērētājs sagaida no fotogrāfijas? Mēdz teikt, ka labāk vienreiz redzēt, nekā simtreidz dzirdēt - vai tā ir acīmredzama banalitāte vai sen aizmirst…

Lasīt vairāk
ep. 21 Loteriju tendences

ep. 21 Loteriju tendences

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Loteriju tendences". "Pērc un laimē!", "Laimē katru dienu!", "Laimē vērtīgas balvas!" - ar šādiem un līdzīgiem saukļiem preču un pakalpojumu pārdevēji mēdz u…

Lasīt vairāk
ep. 20 Projektu vadības aplikācijas

ep. 20 Projektu vadības aplikācijas

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - Projektu vadības aplikācijas. Ikdiena mārketinga nozarē ir saistīta ar plānošanu, projekta procesu definēšanu, informācijas apmaiņu gan iekšēji, gan ārēji ar…

Lasīt vairāk
ep. 19 Vai promoteriem ir nākotne?

ep. 19 Vai promoteriem ir nākotne?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - Vai promoteriem ir nākotne? Daudzi zīmoli promo aktivitātes redz kā būtisku daļu no savas komunikācijas stratēģijas. Arī 70% aptaujāto patērētāju uzskata prom…

Lasīt vairāk
ep. 18 Video saturs šodien

ep. 18 Video saturs šodien

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - Video saturs šodien. Kādas ir pasūtītāja un kādas - patērētāja ekspektācijas par video saturu? Kā mainījies pieprasījums pēc video? Kā noris darbs ar pasūtītā…

Lasīt vairāk
ep. 17 E-pastu mārketinga aktualitāte Latvijā

ep. 17 E-pastu mārketinga aktualitāte Latvijā

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - E-pastu mārketinga aktualitāte. Spoiler alert: E-pastu mārketings nav miris. Šajā epizodē klausies par to, kāda ir cilvēku motivācija tiem pieteikties, kāpēc…

Lasīt vairāk
ep. 16 Instagram paplašinātā realitāte - maskas un filtri

ep. 16 Instagram paplašinātā realitāte - maskas un filtri

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - Instagram paplašinātā realitāte - maskas un filtri. Ja pirms 10 gadiem paplašinātā realitāte likās kas ļoti futūrisks, tad šodien mēs to lietojam ikdienā, bie…

Lasīt vairāk
ep. 15 Meklējot digitālā mārketinga speciālistu

ep. 15 Meklējot digitālā mārketinga speciālistu

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - Meklējot digitālā mārketinga speciālistu. Kāds ir darbinieku tirgus no pieprasījuma un kāds - no piedāvājuma puses? Kāda ir situācija ar darbinieku tirgu mārk…

Lasīt vairāk
ep. 14 Digitālā mārketinga rezultātu mērīšana – kas ir uzrunājošs saturs?

ep. 14 Digitālā mārketinga rezultātu mērīšana – kas ir uzrunājošs saturs?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - Digitālā mārketinga rezultātu mērīšana - kas ir uzrunājošs saturs? Uzdodam tik aktuālo jautājumu - kad var teikt, ka saturs ir kvalitatīvs? Kāpēc 44% aptaujāt…

Lasīt vairāk
ep. 13 Merčendaizings Latvijā

ep. 13 Merčendaizings Latvijā

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” -  Merčendaizings Latvijā. BSMS ilggadēji nodrošina merčendaizinga pakalpojumus, tāpēc gadu gaitā ir novērotas jau esošās izmaiņas nozarē, kā arī tendences, kas…

Lasīt vairāk
ep. 12 Reklāmas uztvēre sociālos medijos – vai influenceriem jāslēpj reklāma?

ep. 12 Reklāmas uztvēre sociālos medijos – vai influenceriem jāslēpj reklāma?

Jauna saruna podkāstā Tirgziņu Tērzes: Reklāmas uztvere sociālajos medijos – vai influenceriem jāslēpj reklāma? Mūsdienās reklāmas ir pārvākušās no televīzoru ekrāniem uz mūsu viedierīcēm un neskaitām…

Lasīt vairāk
ep.11 Kad iepirkuma prasības neatbilst realitātei – kā jābūt?

ep.11 Kad iepirkuma prasības neatbilst realitātei – kā jābūt?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” -  Kad iepirkuma prasības neatbilst realitātei. Kāds no mūsu aptaujātajiem respondentiem norādīja, ka "ir iepirkumi, par kuru rezultātiem pat aunam viss skaidrs…

Lasīt vairāk
ep.10 TikTok Latvijā – vai zīmoliem ir jāveido savu kontu?

ep.10 TikTok Latvijā – vai zīmoliem ir jāveido savu kontu?

Jauna saruna podkāstā Tirgziņu Tērzes: TikTok Latvijā – vai zīmoliem ir vajadzīgs konts TikTok? Šobrīd 16% Latvijas pilngadīgo iedzīvotāju ir konts lietotnē TikTok, liecina BSMS/Norstat aptaujas dati.…

Lasīt vairāk
ep.9 Klientu serviss piegādes biznesā – kas ir klientu atbalsts?

ep.9 Klientu serviss piegādes biznesā – kas ir klientu atbalsts?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” -  Klientu serviss piegādes biznesā. Turpinot iepriekšējā epizodē aizsākto diskusiju, šoreiz noskaidrojām izaicinājumus, aktualitātes un reālo situāciju, ar kur…

Lasīt vairāk
ep.8 Klientu serviss – vai atbilde ir chatboti?

ep.8 Klientu serviss – vai atbilde ir chatboti?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes”  -  Klientu serviss Sarunā ar ekspertiem runājām par dažādiem klienta servisa rīkiem - facebook messanger, chatboti, aptaujas, e-pastu ziņu analizēšana, attālin…

Lasīt vairāk
ep.7 XXI gs. prasme – vai radošumu var iemācīties?

ep.7 XXI gs. prasme – vai radošumu var iemācīties?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - Vai radošumu var iemācīties? Vai Tu domā, ka radošums ir prasme, ko var iemācīties vai talants, ar ko piedzimst? Klausies epizodi un uzzini, ko domā sabiedrīb…

Lasīt vairāk
ep.6 Krāsu preču zīmes – kad jāreģistrē  zīmola krāsu?

ep.6 Krāsu preču zīmes – kad jāreģistrē zīmola krāsu?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” -  Krāsu preču zīmes Preču zīmi veido apzīmējums, kam piemīt atšķirtspēja. Šī gada 10.martā Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” ar Rīgas Apg…

Lasīt vairāk
ep.5 Žunālu nākotne – kurš lasa digitālos žurnālus?

ep.5 Žunālu nākotne – kurš lasa digitālos žurnālus?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” -  Kurš lasa digitālos žurnālus? Fizisko žurnālu patēriņš ik gadu samazinās; vai to aizstāj digitālais formāts? Ja jā, kurš un kāpēc tos lasīs? Vai oriģināls sa…

Lasīt vairāk
ep.4  Reklāmbloķētājs – kā reklamēties, kad klientam ir "ad-block"?

ep.4 Reklāmbloķētājs – kā reklamēties, kad klientam ir "ad-block"?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - kā reklamēties, kad klientam ir "ad-block"? Ad-block (reklāmbloķētājs) atrod konkrētu kodu, ko atpazīst un automātiski bloķē. Kurā brīdī cilvēki sāk domāt par…

Lasīt vairāk
ep.3 Iepirkties klātienē vs internetā – e-comm reālijas Latvijā

ep.3 Iepirkties klātienē vs internetā – e-comm reālijas Latvijā

Jauna saruna aplādē “Tirgziņu Tērzes” - Iepirkties klātienē vs internetā! Pēdējā gada laikā daudzi uzņēmumi ir sakārtojuši vai izveidojuši savas e-komercijas platformas. Kādi ir patērētāju pirkšanas p…

Lasīt vairāk
ep.2 Skatlogu loma COVID-19 laikā modes retail’ā – Vai uz skatlogiem skatās, kad ielās neviena nav?

ep.2 Skatlogu loma COVID-19 laikā modes retail’ā – Vai uz skatlogiem skatās, kad ielās neviena nav?

Sveiki! Pagājis gads un ilgstošie COVID-19 ierobežojumi nenoliedzami ietekmē mazumtirdzniecību, īpaši non-essential nozares, piemēram, modes retail. Turklāt daži modes veikali bija rēķinājušies arī…

Lasīt vairāk
ep.1 Podcast jeb Aplāde – Ko nozīmē labs podkāsts Latvijā

ep.1 Podcast jeb Aplāde – Ko nozīmē labs podkāsts Latvijā

Sveiki! Lai veidotu profesionālu un dinamisku diskusiju par mārketinga, reklāmas un pārdošanas nozarē aktuāliem jautājumiem, mēs, BSMS komanda, esam radījuši podcastu “Tirgziņu Tērzes”. Podkāstā dzird…

Lasīt vairāk
Tirgziņu tēržu logobsms logo
  • e-pasts: podcast@bsms.lv
  • telefons: +371 24678686