
97. ep. Kā izprast klientu
Esiet sveicināti 97. epizodē! Šoreiz runāsim par to kā izprast klientu, viņa vajadzības un kā veidot un uzturēt attiecības ilgtermiņā. BSMS studijā Gatis Silakaktiņš – Rīgas Biznesa kameras valdes pr…
Lasīt vairākEsiet sveicināti 97. epizodē! Šoreiz runāsim par to kā izprast klientu, viņa vajadzības un kā veidot un uzturēt attiecības ilgtermiņā. BSMS studijā Gatis Silakaktiņš – Rīgas Biznesa kameras valdes pr…
Lasīt vairākEsiet sveicināti 96. epizodē! Šoreiz runāsim par to kā pārdot viegli un ar prieku. BSMS studijā Brigita Mironova – izaugsmes trenere pārdošanas, komandas vadības un izaugsmes, stresa pārvaldīšanas un…
Lasīt vairākEsiet sveicināti 95. epizodē! Šoreiz runāsim par to kā gūt panākumus darbā – par savu potenciālu, līderību, mērķu noteikšanu un stratēģijām kā tos sasniegt. BSMS studijā Ivars Juškēvics - Training Lab…
Lasīt vairākEsiet sveicināti 94. epizodē! Šoreiz runāsim par startup pieredzi. BSMS studijā: Ariels Tabaks - jaunuzņēmuma ASYA līdzdibinātājs, sarunu analīzes platformas Pitch Patterns biznesa attīstības vadītāj…
Lasīt vairākŠoreiz runāsim par to kā strādāt reklāmā neatkarīgi. BSMS studijā Māris Upenieks – neatkarīgi strādājošs radošais direktors Klausies tagad: https://podcasts.bsms.lv/ Patika epizode? Dalies sociālajos…
Lasīt vairākŠajā epizodē runājam par jaunu produktu un pakalpojumu radīšanu un komercializāciju. Kādām rakstura īpašībām, zināšanām un pieredzei jābūt, lai radītu inovācijas? Kā radīt ilgtspējīgu risinājumu? Kas…
Lasīt vairākŠajā epizodē runājam ap un par WEB3. Kas ir WEB3, tā iespējas, dažādi WEB3 projekti un to kritika. Kāda būs nākotne lielākajām, centralizētajām sociālajām platformām. Runājam arī par kriptovalūtu, īpa…
Lasīt vairākŠajā epizodē runājam par personīgā zīmola veidošanu. BSMS studijā: Kristaps Zutis - viens no zināmākajiem Latvijas bokseriem, uzņēmējs, influenceris un vairāku šovu vadītājs. Klausies tagad: https://…
Lasīt vairākŠajā epizodē runājam par to kā celt zīmola vērtību un cenu. Kā saskatīt sava darba patieso vērtību? Kā uzņēmumi var atšķirties no konkurentiem un izveidot unikālu vērtības piedāvājumu, kas attaisno au…
Lasīt vairākŠajā epizodē runājam par izcilu klientu apkalpošanu. Kā uzsākt sarunu, izzināt vēlmes, iegūt uzticību un veidot ilgtermiņa attiecības ar klientiem. BSMS: Sarma Kraule - Giorgio Armani grima mākslini…
Lasīt vairākŠīs epizodes tēma ir par klimata pārmaiņu uztveri un komunikāciju Latvijā. Kā domājam, uztveram un runājam par klimata pārmaiņām. Kristīne Blumfelde-Rutka - lektore, pētniece, Rīgas Stradiņa universit…
Lasīt vairākŠoreiz runājam par sabiedriskajām attiecībām jeb PR - to lomu, veidojošajiem elementiem, kā noturēt labu zīmola tēlu ilgtermiņā, kā novērtēt PR kampaņu efektivitāti, krīzes komunikācija, nepieciešamaj…
Lasīt vairākŠajā epizodē ieskatāmies SEO jeb meklētājprogrammu optimizācijas pasaulē, lai uzzinātu, cik svarīga ir SEO loma un SEO pakalpojumi, kad jāsāk domāt par SEO, kas ietekmē mājaslapas rezultātus meklētājp…
Lasīt vairākŠajā epizodē runāsim par 2023. gada 6 aktuālākajām mārketinga tendencēm, kuras ir izkristalizējusi aģentūra WNKD. Kā ir mainījušās vidējā patērētāja vērtības, prioritātes un pirkšanas paradumi un, kas…
Lasīt vairākMākslīgā intelekta rīki radošajā nozarē pēdējos gados ir guvuši milzīgu popularitāti, jo ir kļuvuši pieejamāki, saprotamāki un ērtāk izmantojami. Tie ļauj izveidot attēlus, rakstīt tekstus, komponēt m…
Lasīt vairākPIRKTSPĒJAS IZMAIŅAS: KO SAGAIDĪT ŠAJĀ ZIEMĀ? Latvieši ir kartupeļu ēdāji. Noskaidrojām, ko vēl bez kartupeļiem cilvēki šajā ziemā iegādājas vairāk kā parasti un kā tad kopumā ir mainījies pirkumu gro…
Lasīt vairākŠajā sarunā par to, kā mēs ik katrs organizējam savu darba ikdienu un kā mēs varam palielināt tās efektivitāti un produktivitāti. Tikai 8% aptaujāto min, ka uzņēmumā ir ieviesti ar mārketingu saistīti…
Lasīt vairākKAS JĀZINA PAR GENZ JEB Z-PAAUDZI? GenZ jeb “Z paaudze”, dēvēti arī par post-milleniāļiem ir paaudze, kas ir dzimusi no 1997.-2012 vai 1995-2010, šai paaudzei raksturīgs, ka tie ir dzimuši pilnīgā teh…
Lasīt vairākSARUNA AR MONTU VIĻUMSONI PAR PODKĀSTIEM UN TO AIZKULISĒM Podkāsti kļūst arvien aktuālāki, jo tas ir veids kā ne tikai izklaidējošā formātā dzirdēt sev interesējošas personības, bet arī iemācīties ko…
Lasīt vairākLielākā daļa latviešu skeptiski vērtē valdības stimulus inovatīvas uzņēmējdarbības vides veidošanā. Kāpēc? Kā mums vispār Latvijā sokas ar inovācijām? Kādas ir inovāciju tehnikas un metodes? Kur smelt…
Lasīt vairākSieviete drīkst nēsāt bikses, taču valda stereotips, ka ar to atsevišķās nozarēs un amatos var būt par maz, ja reiz neesi vīrietis. Par "vīriešu nozarēm" sauc tās, kur sieviešu darbaspēks ir mazāks pa…
Lasīt vairākKĀ ZĪMOLI VAR IZCELTIES AR NFT PALĪDZĪBU? Podkāsta "Tirgziņu Tērzes" sarunā par NFT jeb neaizstājamiem blokķēžu žetoniem, kas var būt jebkāds digitāls fails blokķēdē - mākslas darbs, animācijas, digit…
Lasīt vairākPodkāsta "Tirgziņu Tērzes" sarunā par to, kāpēc daudzas B2B komunikācijas stratēģijas izgāžas un cik svarīgi ir uzņēmuma plānveidīga un integrēta pieeja. Kā plānot B2B stratēģiju un pirkšanas ceļu? Kā…
Lasīt vairākJauna podkāsta "Tirgziņu Tērzes" epizode - "Kā Latvijas uzņēmumam iekļūt starptautiskajos medijos?" Pēdējos piecos gados ik katru gadu Latvijā tiek reģistrēti apmēram 10 000 jaunu uzņēmumu, bet gandrī…
Lasīt vairākJauna saruna podkāstā "Tirgziņu Tērzes" - "REKLĀMA UN SPONSORINGS E-SPORTĀ". Globāli nozarē sasniedzama 532 miljonus liela auditorija, no kuriem gandrīz puse ir “e-sporta entuziasti” (cilvēki, kas ska…
Lasīt vairākJauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "KAD KATRS GRIB BŪT ŽURNĀLISTS". Viltus ziņas bijušas visos laikos, tomēr, šķietami, jo īpaši vieglāk pamanāmas pēdējo divu gadu laikā. Jebkurš var būt satura…
Lasīt vairākJauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Meistarklases kā mārketinga rīks". Runājām par iemesliem un procesiem organizējot meistarklases gan klātienē, gan attālināti; par meistaru atrašanu un zināša…
Lasīt vairākJauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Cik daudz atklāt patērētājam?". Sarunā par atbildīgu mārketingu un sabiedrības informēšanu, produktu sastāvu, marķējumiem un izejvielām. Vai uzņēmumiem ir jā…
Lasīt vairākJauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Piedāvājums VS pieprasījums ceļā uz ekoloģisku produktu." Ekoloģisks, bioloģisks, godīgs, atbildīgs un ilgtspējīgs - produkta raksturiezīmes, kas mūsu leksik…
Lasīt vairākJauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - FUTURISTISKI PAR MEDIJIEM: METAVERSS UN CITAS AKTUALITĀTES. Mediju robežas izplūst. Patērētāji arvien vairāk paši veido saturu, fiziskā pasaule sajaucas ar vi…
Lasīt vairākJauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Prakse modernā uzņēmumā - Darba devēju skatu punkts". Mums, uzņēmumā BSMS, ir svarīgi nodot zināšanas jaunajai paaudzei un kopumā celt nozares standartus, tā…
Lasīt vairākJauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Komunikācija sociālajos tīklos Ukrainas kara laikā". Krievijas iebrukums Ukrainā ir būtiski mainījis ne tikai politisko un ekonomisko situāciju pasaulē, bet…
Lasīt vairākJauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Rotaļlietas, konfektes un bērns veikalā". Visi zinām, ka bērns ir viens no pārdošanas rādītāju tiešajiem ietekmētājiem, bet cik lielā mērā bērni iesaistās pi…
Lasīt vairākJauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Produktu pārstāvība mazumtirdzniecībā - izvēles iespējas." Lai produktu ievirzītu tirdzniecības kanālos, ir jāveic vairāki mājasdarbi. Kādi ir nosacījumi vei…
Lasīt vairākJauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Komunikācijas prasmes manā nākotnes karjerā". Rīgas Stradiņa Universitātes Karjeras iedvesmas nedēļas ietvaros runājam par karjeras sākuma punktu un plānoto…
Lasīt vairākJauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Influenceru indekss 2022". Ir iznācis jau ceturtais "Golin Accelerators of Relevance Influenceru indekss 2022", kas nu jau ir gan prezentēts, gan paspējis no…
Lasīt vairākJauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Sociālās kampaņas". Sarunā par to, kas atšķir veiksmīgu no ne tik veiksmīgas kampaņas (ar konkrētiem piemēriem), kā atrast balansu starp sociālo atbildību un…
Lasīt vairākJauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Alkoholisko dzērienu tirgošanas izmaiņas". Likumdošanas izmaiņu rezultātā alkoholiskos dzērienus ir iespējams iegādāties tiešsaistē, taču sabiedrības noskaņo…
Lasīt vairākJauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Darba ņēmēju vēlmes un darba devēju piedāvājums". Sarunā uzzini, kādi ir populārākie bonusi, ko darbinieki sagaida vakancēs. Kādam ir jābūt mūsdienu vidējam…
Lasīt vairākJauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Vai vides reklāmas strādā?" Kādā situācijā Tu visbiežāk ievēro vides reklāmas? Kādas esi pamanījis un vai vispār pamani? Kādi ir priekšnoteikumi veiksmīgai v…
Lasīt vairākJauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Elastīga darba plusi un mīnusi". Pārrunājām tādus ieguvumus* kā iespēja brīvi plānot savu laiku (64%); balansu starp darbu un privāto dzīvi (41%); jēgpilna l…
Lasīt vairākJauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Ikdienas komunikācija ar influenceriem". Kas ir mākslīgs saturs? Kā vērtēt PR dāvanas, ņemot vērā, ka 47% aptaujāto to uzskata par pozitīvu iespēju iepazītie…
Lasīt vairāk