Visas epizodes | Tirgziņu Tērzes

Visas epizodes

97. ep. Kā izprast klientu

97. ep. Kā izprast klientu

Esiet sveicināti 97. epizodē! Šoreiz runāsim par to kā izprast klientu, viņa vajadzības un kā veidot un uzturēt attiecības ilgtermiņā. BSMS studijā Gatis Silakaktiņš –  Rīgas Biznesa kameras valdes pr

Lasīt vairāk
96. ep. Kā pārdot viegli un ar prieku

96. ep. Kā pārdot viegli un ar prieku

Esiet sveicināti 96. epizodē! Šoreiz runāsim par to kā pārdot viegli un ar prieku. BSMS studijā Brigita Mironova –  izaugsmes trenere pārdošanas, komandas vadības un izaugsmes, stresa pārvaldīšanas un

Lasīt vairāk
95. ep. Kā gūt panākumus darbā

95. ep. Kā gūt panākumus darbā

Esiet sveicināti 95. epizodē! Šoreiz runāsim par to kā gūt panākumus darbā – par savu potenciālu, līderību, mērķu noteikšanu un stratēģijām kā tos sasniegt. BSMS studijā Ivars Juškēvics - Training Lab

Lasīt vairāk
94.ep. Startup pieredzes stāsts

94.ep. Startup pieredzes stāsts

Esiet sveicināti 94. epizodē! Šoreiz runāsim par startup pieredzi.  BSMS studijā: Ariels Tabaks - jaunuzņēmuma ASYA līdzdibinātājs, sarunu analīzes platformas Pitch Patterns biznesa attīstības vadītāj

Lasīt vairāk
93.ep. Kā strādāt reklāmā neatkarīgi

93.ep. Kā strādāt reklāmā neatkarīgi

Šoreiz runāsim par to kā strādāt reklāmā neatkarīgi. BSMS studijā Māris Upenieks – neatkarīgi strādājošs radošais direktors Klausies tagad: https://podcasts.bsms.lv/ Patika epizode? Dalies sociālajos

Lasīt vairāk
92.ep. Jaunu produktu un pakalpojumu radīšana un komercializācija

92.ep. Jaunu produktu un pakalpojumu radīšana un komercializācija

Šajā epizodē runājam par jaunu produktu un pakalpojumu radīšanu un komercializāciju. Kādām rakstura īpašībām, zināšanām un pieredzei jābūt, lai radītu inovācijas? Kā radīt ilgtspējīgu risinājumu? Kas

Lasīt vairāk
91.ep. Ap un par WEB3

91.ep. Ap un par WEB3

Šajā epizodē runājam ap un par WEB3. Kas ir WEB3, tā iespējas, dažādi WEB3 projekti un to kritika. Kāda būs nākotne lielākajām, centralizētajām sociālajām platformām. Runājam arī par kriptovalūtu, īpa

Lasīt vairāk
90.ep. Personīgā zīmola veidošana

90.ep. Personīgā zīmola veidošana

Šajā epizodē runājam par personīgā zīmola veidošanu. BSMS studijā: Kristaps Zutis - viens no zināmākajiem Latvijas bokseriem, uzņēmējs, influenceris un vairāku šovu vadītājs.  Klausies tagad: https://

Lasīt vairāk
89.ep. Kā celt zīmola vērtību un cenu

89.ep. Kā celt zīmola vērtību un cenu

Šajā epizodē runājam par to kā celt zīmola vērtību un cenu. Kā saskatīt sava darba patieso vērtību? Kā uzņēmumi var atšķirties no konkurentiem un izveidot unikālu vērtības piedāvājumu, kas attaisno au

Lasīt vairāk
88.ep. Izcila klientu apkalpošana

88.ep. Izcila klientu apkalpošana

Šajā epizodē runājam par izcilu klientu apkalpošanu. Kā uzsākt sarunu, izzināt vēlmes, iegūt uzticību un veidot ilgtermiņa attiecības ar klientiem. BSMS:   Sarma Kraule - Giorgio Armani grima mākslini

Lasīt vairāk
87.ep. Klimata pārmaiņu uztvere un komunikācija Latvijā

87.ep. Klimata pārmaiņu uztvere un komunikācija Latvijā

Šīs epizodes tēma ir par klimata pārmaiņu uztveri un komunikāciju Latvijā. Kā domājam, uztveram un runājam par klimata pārmaiņām. Kristīne Blumfelde-Rutka - lektore, pētniece, Rīgas Stradiņa universit

Lasīt vairāk
86.ep. Vai ir iespējams iegūt spēcīgu zīmola tēlu īstermiņā?

86.ep. Vai ir iespējams iegūt spēcīgu zīmola tēlu īstermiņā?

Šoreiz runājam par sabiedriskajām attiecībām jeb PR - to lomu, veidojošajiem elementiem, kā noturēt labu zīmola tēlu ilgtermiņā, kā novērtēt PR kampaņu efektivitāti, krīzes komunikācija, nepieciešamaj

Lasīt vairāk
85.ep. Esi atrodams internetā ar pārdomātu SEO

85.ep. Esi atrodams internetā ar pārdomātu SEO

Šajā epizodē ieskatāmies SEO jeb meklētājprogrammu optimizācijas pasaulē, lai uzzinātu, cik svarīga ir SEO loma un SEO pakalpojumi, kad jāsāk domāt par SEO, kas ietekmē mājaslapas rezultātus meklētājp

Lasīt vairāk
84.ep. 2023.gada aktuālākās mārketinga tendences

84.ep. 2023.gada aktuālākās mārketinga tendences

Šajā epizodē runāsim par 2023. gada 6 aktuālākajām mārketinga tendencēm, kuras ir izkristalizējusi aģentūra WNKD. Kā ir mainījušās vidējā patērētāja vērtības, prioritātes un pirkšanas paradumi un, kas

Lasīt vairāk
83.ep. Uzlabo radošo produktivitāti ar mākslīgā intelekta rīkiem (AI)

83.ep. Uzlabo radošo produktivitāti ar mākslīgā intelekta rīkiem (AI)

Mākslīgā intelekta rīki radošajā nozarē pēdējos gados ir guvuši milzīgu popularitāti, jo ir kļuvuši pieejamāki, saprotamāki un ērtāk izmantojami. Tie ļauj izveidot attēlus, rakstīt tekstus, komponēt m

Lasīt vairāk
82.ep. Pirktspējas izmaiņas: Ko sagaidīt šajā ziemā?

82.ep. Pirktspējas izmaiņas: Ko sagaidīt šajā ziemā?

PIRKTSPĒJAS IZMAIŅAS: KO SAGAIDĪT ŠAJĀ ZIEMĀ? Latvieši ir kartupeļu ēdāji. Noskaidrojām, ko vēl bez kartupeļiem cilvēki šajā ziemā iegādājas vairāk kā parasti un kā tad kopumā ir mainījies pirkumu gro

Lasīt vairāk
81. ep. Cik efektīva ir tava darba ikdiena?

81. ep. Cik efektīva ir tava darba ikdiena?

Šajā sarunā par to, kā mēs ik katrs organizējam savu darba ikdienu un kā mēs varam palielināt tās efektivitāti un produktivitāti. Tikai 8% aptaujāto min, ka uzņēmumā ir ieviesti ar mārketingu saistīti

Lasīt vairāk
80. ep Kas jāzina par GenZ jeb Z-paaudzi?

80. ep Kas jāzina par GenZ jeb Z-paaudzi?

KAS JĀZINA PAR GENZ JEB Z-PAAUDZI? GenZ jeb “Z paaudze”, dēvēti arī par post-milleniāļiem ir paaudze, kas ir dzimusi no 1997.-2012 vai 1995-2010, šai paaudzei raksturīgs, ka tie ir dzimuši pilnīgā teh

Lasīt vairāk
ep. 79 Saruna ar Montu Viļumsoni par podkāstiem un to aizkulisēm

ep. 79 Saruna ar Montu Viļumsoni par podkāstiem un to aizkulisēm

SARUNA AR MONTU VIĻUMSONI PAR PODKĀSTIEM UN TO AIZKULISĒM Podkāsti kļūst arvien aktuālāki, jo tas ir veids kā ne tikai izklaidējošā formātā dzirdēt sev interesējošas personības, bet arī iemācīties ko

Lasīt vairāk
ep. 78 Vēlme pēc jaunā un radošā: inovāciju tehnikas

ep. 78 Vēlme pēc jaunā un radošā: inovāciju tehnikas

Lielākā daļa latviešu skeptiski vērtē valdības stimulus inovatīvas uzņēmējdarbības vides veidošanā. Kāpēc? Kā mums vispār Latvijā sokas ar inovācijām? Kādas ir inovāciju tehnikas un metodes? Kur smelt

Lasīt vairāk
77. ep Sievietes biznesa un informācijas tehnoloģiju nozarē

77. ep Sievietes biznesa un informācijas tehnoloģiju nozarē

Sieviete drīkst nēsāt bikses, taču valda stereotips, ka ar to atsevišķās nozarēs un amatos var būt par maz, ja reiz neesi vīrietis. Par "vīriešu nozarēm" sauc tās, kur sieviešu darbaspēks ir mazāks pa

Lasīt vairāk
ep. 76 Kā zīmoli var izcelties ar NFT palīdzību?

ep. 76 Kā zīmoli var izcelties ar NFT palīdzību?

KĀ ZĪMOLI VAR IZCELTIES AR NFT PALĪDZĪBU? Podkāsta "Tirgziņu Tērzes" sarunā par NFT jeb neaizstājamiem blokķēžu žetoniem, kas var būt jebkāds digitāls fails blokķēdē - mākslas darbs, animācijas, digit

Lasīt vairāk
ep. 75 Kas ir veiksmīga B2B stratēģija?

ep. 75 Kas ir veiksmīga B2B stratēģija?

Podkāsta "Tirgziņu Tērzes" sarunā par to, kāpēc daudzas B2B komunikācijas stratēģijas izgāžas un cik svarīgi ir uzņēmuma plānveidīga un integrēta pieeja. Kā plānot B2B stratēģiju un pirkšanas ceļu? Kā

Lasīt vairāk
ep. 74 Kā Latvijas uzņēmumam iekļūt starptautiskajos medijos?

ep. 74 Kā Latvijas uzņēmumam iekļūt starptautiskajos medijos?

Jauna podkāsta "Tirgziņu Tērzes" epizode - "Kā Latvijas uzņēmumam iekļūt starptautiskajos medijos?" Pēdējos piecos gados ik katru gadu Latvijā tiek reģistrēti apmēram 10 000 jaunu uzņēmumu, bet gandrī

Lasīt vairāk
ep. 73 Reklāma un sponsorings e-sportā

ep. 73 Reklāma un sponsorings e-sportā

Jauna saruna podkāstā "Tirgziņu Tērzes" - "REKLĀMA UN SPONSORINGS E-SPORTĀ". Globāli nozarē sasniedzama 532 miljonus liela auditorija, no kuriem gandrīz puse ir “e-sporta entuziasti” (cilvēki, kas ska

Lasīt vairāk
ep. 72 Kad katrs grib būt žurnālists

ep. 72 Kad katrs grib būt žurnālists

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "KAD KATRS GRIB BŪT ŽURNĀLISTS". Viltus ziņas bijušas visos laikos, tomēr, šķietami, jo īpaši vieglāk pamanāmas pēdējo divu gadu laikā. Jebkurš var būt satura

Lasīt vairāk
ep. 71 Meistarklases kā mārketinga rīks

ep. 71 Meistarklases kā mārketinga rīks

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Meistarklases kā mārketinga rīks". Runājām par iemesliem un procesiem organizējot meistarklases gan klātienē, gan attālināti; par meistaru atrašanu un zināša

Lasīt vairāk
ep. 70 Cik daudz atklāt patērētājam?

ep. 70 Cik daudz atklāt patērētājam?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Cik daudz atklāt patērētājam?". Sarunā par atbildīgu mārketingu un sabiedrības informēšanu, produktu sastāvu, marķējumiem un izejvielām. Vai uzņēmumiem ir jā

Lasīt vairāk
ep. 69 Piedāvājums VS pieprasījums ceļā uz ekoloģisku produktu

ep. 69 Piedāvājums VS pieprasījums ceļā uz ekoloģisku produktu

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Piedāvājums VS pieprasījums ceļā uz ekoloģisku produktu." Ekoloģisks, bioloģisks, godīgs, atbildīgs un ilgtspējīgs - produkta raksturiezīmes, kas mūsu leksik

Lasīt vairāk
ep. 68 Futuristiski par medijiem: metaverss un citas aktualitātes

ep. 68 Futuristiski par medijiem: metaverss un citas aktualitātes

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - FUTURISTISKI PAR MEDIJIEM: METAVERSS UN CITAS AKTUALITĀTES. Mediju robežas izplūst. Patērētāji arvien vairāk paši veido saturu, fiziskā pasaule sajaucas ar vi

Lasīt vairāk
ep. 67 Prakse modernā uzņēmumā - Darba devēju skatu punkts

ep. 67 Prakse modernā uzņēmumā - Darba devēju skatu punkts

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Prakse modernā uzņēmumā - Darba devēju skatu punkts". Mums, uzņēmumā BSMS, ir svarīgi nodot zināšanas jaunajai paaudzei un kopumā celt nozares standartus, tā

Lasīt vairāk
ep. 66 Komunikācija sociālajos tīklos Ukrainas kara laikā

ep. 66 Komunikācija sociālajos tīklos Ukrainas kara laikā

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Komunikācija sociālajos tīklos Ukrainas kara laikā". Krievijas iebrukums Ukrainā ir būtiski mainījis ne tikai politisko un ekonomisko situāciju pasaulē, bet

Lasīt vairāk
ep. 65 Rotaļlietas, konfektes un bērns veikalā

ep. 65 Rotaļlietas, konfektes un bērns veikalā

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Rotaļlietas, konfektes un bērns veikalā". Visi zinām, ka bērns ir viens no pārdošanas rādītāju tiešajiem ietekmētājiem, bet cik lielā mērā bērni iesaistās pi

Lasīt vairāk
ep. 64 Produktu pārstāvība mazumtirdzniecībā - izvēles iespējas

ep. 64 Produktu pārstāvība mazumtirdzniecībā - izvēles iespējas

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Produktu pārstāvība mazumtirdzniecībā - izvēles iespējas." Lai produktu ievirzītu tirdzniecības kanālos, ir jāveic vairāki mājasdarbi. Kādi ir nosacījumi vei

Lasīt vairāk
ep. 63 Komunikācijas prasmes manā nākotnes karjerā

ep. 63 Komunikācijas prasmes manā nākotnes karjerā

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Komunikācijas prasmes manā nākotnes karjerā". Rīgas Stradiņa Universitātes Karjeras iedvesmas nedēļas ietvaros runājam par karjeras sākuma punktu un plānoto

Lasīt vairāk
ep. 62 Influenceru indekss 2022

ep. 62 Influenceru indekss 2022

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Influenceru indekss 2022". Ir iznācis jau ceturtais "Golin Accelerators of Relevance Influenceru indekss 2022", kas nu jau ir gan prezentēts, gan paspējis no

Lasīt vairāk
ep. 61 Sociālās kampaņas

ep. 61 Sociālās kampaņas

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Sociālās kampaņas". Sarunā par to, kas atšķir veiksmīgu no ne tik veiksmīgas kampaņas (ar konkrētiem piemēriem), kā atrast balansu starp sociālo atbildību un

Lasīt vairāk
ep. 60 Alkoholisko dzērienu tirgošanas izmaiņas

ep. 60 Alkoholisko dzērienu tirgošanas izmaiņas

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Alkoholisko dzērienu tirgošanas izmaiņas". Likumdošanas izmaiņu rezultātā alkoholiskos dzērienus ir iespējams iegādāties tiešsaistē, taču sabiedrības noskaņo

Lasīt vairāk
ep. 59 Darba ņēmēju vēlmes un darba devēju piedāvājums

ep. 59 Darba ņēmēju vēlmes un darba devēju piedāvājums

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Darba ņēmēju vēlmes un darba devēju piedāvājums". Sarunā uzzini, kādi ir populārākie bonusi, ko darbinieki sagaida vakancēs. Kādam ir jābūt mūsdienu vidējam

Lasīt vairāk
ep. 58 Vai vides reklāmas strādā?

ep. 58 Vai vides reklāmas strādā?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Vai vides reklāmas strādā?" Kādā situācijā Tu visbiežāk ievēro vides reklāmas? Kādas esi pamanījis un vai vispār pamani? Kādi ir priekšnoteikumi veiksmīgai v

Lasīt vairāk
ep. 57 Elastīga darba plusi un mīnusi

ep. 57 Elastīga darba plusi un mīnusi

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Elastīga darba plusi un mīnusi". Pārrunājām tādus ieguvumus* kā iespēja brīvi plānot savu laiku (64%); balansu starp darbu un privāto dzīvi (41%); jēgpilna l

Lasīt vairāk
ep. 56 Ikdienas komunikācija ar influenceriem

ep. 56 Ikdienas komunikācija ar influenceriem

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Ikdienas komunikācija ar influenceriem". Kas ir mākslīgs saturs? Kā vērtēt PR dāvanas, ņemot vērā, ka 47% aptaujāto to uzskata par pozitīvu iespēju iepazītie

Lasīt vairāk
ep. 55 Kā veidot prezentāciju, lai tevi sadzird?

ep. 55 Kā veidot prezentāciju, lai tevi sadzird?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Mūsdienīgas prezentācijas veidošana". Klausītāja uzmanības laikam samazinoties, prezentācijai ir jāspēj piesaistīt uzmanība jau pirmajās sekundēs. Kāpēc šīs

Lasīt vairāk
ep. 54 Kā iepirkties gudrāk?

ep. 54 Kā iepirkties gudrāk?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Kā iepirkties gudrāk?" Vērojot pārtikas preču cenu straujo pieaugumu, rodas jautājums - kā plānot savus pirkumus, lai ietaupītu? Kā nepāmaksāt par pārtikas p

Lasīt vairāk
ep. 53 Izmaiņas pārtikas kategorijās

ep. 53 Izmaiņas pārtikas kategorijās

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Izmaiņas pārtikas kategorijās." Kādas preču kategorijas ir aktuālas mazumtirgotājiem? Kā mainījies tirgus līdz ar jauna mazumtirgotāja ienākšanu Latvijā? Vai

Lasīt vairāk
ep. 52  Cik ilgi strādāt vienā darba vietā ir ilgi?

ep. 52 Cik ilgi strādāt vienā darba vietā ir ilgi?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Cik ilgi strādāt vienā darba vietā ir ilgi?" Tuvākā gada laikā katrs ceturtais jaunietis (18-29) plāno mainīt darbu vai amatu. Vai daudzu gadu strādāšana vie

Lasīt vairāk
Jubilejas epizode: 1.sezonas noslēgums

Jubilejas epizode: 1.sezonas noslēgums

Podkāstam "Tirgziņu Tērzes" aprit viens gads! Šī gada laikā ir bijusi: 51 epizode, katru otrdienu no 2021. gada marta 2130 minūtes jeb vairāk kā 35 stundas 94 viesi 200+ izpētes jautājumu Pozitīvā sar

Lasīt vairāk
ep. 51 Iekļaujoša komunikācija dažādām cilvēku grupām

ep. 51 Iekļaujoša komunikācija dažādām cilvēku grupām

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Iekļaujoša komunikācija dažādām cilvēku grupām". Šodienas multikulturālajā daudzvalodu vidē katrs var veicināt vienlīdzību un dažādības respektēšanu ar iekļa

Lasīt vairāk
ep. 50 Iedarbīgi teksti latviski

ep. 50 Iedarbīgi teksti latviski

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Iedarbīgi teksti latviski". Kā informācijas telpa maina mūsu uztveri un komunikācijas stilu? Kad tekstu latviskot un kādos brīžos no tā varētu izvairīties? V

Lasīt vairāk
ep. 49 Pārmaiņas mārketingā

ep. 49 Pārmaiņas mārketingā

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Pārmaiņas mārketingā". Mediju aģentūra "PHD Latvija" 2021.gadā izdeva grāmatu "Shift: A Marketing Rethink", kur autori runā par mārketinga un komunikācijas n

Lasīt vairāk
ep. 48 Transformācija uz e-komerciju

ep. 48 Transformācija uz e-komerciju

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Transformācija uz e-komerciju". Kāda ir transformācija? Vai visus biznesus iespējams pārcelt uz e-komerciju? Kas jāņem vērā, domājot par savu e-komercijas at

Lasīt vairāk
ep. 47 Kvalitatīvās izpētes metodes mārketingā

ep. 47 Kvalitatīvās izpētes metodes mārketingā

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Kvalitatīvās izpētes metodes mārketingā". Kāpēc nepietiek tikai ar kvantitatīvajiem datiem? Kādos gadījumos pētījumi nav objektīvi? Cik liela nozīme ir izman

Lasīt vairāk
ep. 46 Digitālā komunikācija FinTech nozarē

ep. 46 Digitālā komunikācija FinTech nozarē

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Digitālā komunikācija FinTech nozarē". Kāpēc finanšu pratība ir aktuāla? Kas ir FinTech un kādi ir komunikācijas labie piemēri? Kā plānot savu mārketinga bud

Lasīt vairāk
ep. 45 Lojalitātes programmas

ep. 45 Lojalitātes programmas

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Lojalitātes programmas". Attiecības ar klientu jebkurā biznesā, gan B2B, gan B2C ir nozīmīgas. Kā noturēt esošo klientu, reizē veidojot ar tiem ilglaicīgu un

Lasīt vairāk
ep. 44 Valsts komunikācija Covid-19 laikā

ep. 44 Valsts komunikācija Covid-19 laikā

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Valsts komunikācija Covid-19 laikā". Divi gadi kopš mūsu leksikonā ik dienas parādās vārds "pandēmija", tāpēc šīs tēmas aktualitātei pieteikums nemaz nav vaj

Lasīt vairāk
ep. 43 Kā ieiet mazumtirdzniecības sortimentā?

ep. 43 Kā ieiet mazumtirdzniecības sortimentā?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Kā ieiet mazumtirdzniecības sortimentā?" 42% aptaujāto (BSMS/Norstat 2021) bieži pievērš uzmanību jauniem produktiem veikalos. Šajā epizodē uzzini četrus sva

Lasīt vairāk
ep. 42 Kā skatīties uz ieguldījumu mārketingā?

ep. 42 Kā skatīties uz ieguldījumu mārketingā?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Kā skatīties uz ieguldījumu mārketingā?" 60% aptaujāto iedzīvotāju interesē aktualitātes par Latvijas jaunuzņēmumiem un 85,6% uzskata, ka sevišķi sākuma stad

Lasīt vairāk
ep. 41 Multilingvisma nozīme e-komercijā – vai visu jātulko?

ep. 41 Multilingvisma nozīme e-komercijā – vai visu jātulko?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Multilingvisma nozīme e-komercijā". Vai tev ir svarīgi, ka informācija interneta veikalā ir pieejama tavā dzimtajā valodā? Pēc BSMS/Norstat aptaujas šis ir s

Lasīt vairāk
ep. 40 Abonēšanas biznesa modelis Latvijā

ep. 40 Abonēšanas biznesa modelis Latvijā

Jauna saruna podkāstā "Tirgziņu Tērzes" - "Abonēšanas modelis Latvijā – produktiem un pakalpojumiem". Pēc BSMS/Norstat pētījuma datiem cilvēki sagaida, ka abonēšanas modelis atvieglos ikdienas procesu

Lasīt vairāk
ep. 39 Novembra mini sērija: ilgtspēja no ekonomiskās prizmas

ep. 39 Novembra mini sērija: ilgtspēja no ekonomiskās prizmas

Trešā un noslēdzošā epizode mini sēriju ciklā par ilgtspēju. No ekonomiskās prizmas apskatījām gudru resursu izmantošanu no valsts, uzņēmumu, organizāciju un sabiedrības indivīdu perspektīvas. Kāpēc s

Lasīt vairāk
ep. 38 Novembra mini sērija: ilgtspēja no vides prizmas

ep. 38 Novembra mini sērija: ilgtspēja no vides prizmas

Otrā epizode mūsu mini sēriju ciklā par ilgtspēju. Būvniecība ietekmē vidi visos aspektos, sākot ar izejvielu ieguvi, to apstrādi, transportēšanu, beidzot ar ēku ekspluatāciju. Šajā sarunā par to, cik

Lasīt vairāk
ep. 37 Novembra mini sērija: ilgtspēja no sociālās prizmas

ep. 37 Novembra mini sērija: ilgtspēja no sociālās prizmas

Ar šo nedēļu mūsu podkāstā "Tirgziņu Tērzes" atklājam mini ciklu par ilgtspēju - šoreiz tieši par ilgtspēju uzņēmējdarbībā un mārketingā no sociālās prizmas. 60% aptaujāto (BSMS/Norstat Ekspress aptau

Lasīt vairāk
ep. 36 Personīgā zīmola loma veiksmīgas karjeras veidošanā

ep. 36 Personīgā zīmola loma veiksmīgas karjeras veidošanā

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Personīgā zīmola loma veiksmīgas karjeras veidošanā". Amazon dibinātājs Džefs Bezoss ir teicis, ka "personīgais zīmols ir tas, ko par jums runā, kad neesat k

Lasīt vairāk
ep. 35 Cik liela nozīme ir datiem?

ep. 35 Cik liela nozīme ir datiem?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Cik liela nozīme ir datiem?". Pēdējos gados jaunais buzz word ir "data-driven" (datos balstīts) ne tikai mārketinga, bet arī jebkurā citā nozarē. Kādi dati i

Lasīt vairāk
ep. 34 Saīsināta darba diena: no 8 uz 6h

ep. 34 Saīsināta darba diena: no 8 uz 6h

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Saīsināta darba diena: no 8 uz 6h". 40% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju (BSMS/Norstat 2021) uzskata, ka viņu uzņēmumos netiek pārskatīti iekšējās produktivitā

Lasīt vairāk
SKARBNĪCA: Riga Comm ’21 - Day 2

SKARBNĪCA: Riga Comm ’21 - Day 2

Day 2 Podcast “Tirgziņu Tērzes” created by marketing agency BSMS participated Riga Comm with special concept "Skarbnīca". 01:20 - Pāvels Semenčuks, Microsoft Business Applications Manager at Accenture

Lasīt vairāk
SKARBNĪCA: Riga Comm ’21 - Day 1

SKARBNĪCA: Riga Comm ’21 - Day 1

Podcast “Tirgziņu Tērzes” created by marketing agency BSMS participated Riga Comm with special concept "Skarbnīca". 02:05 - Alon Paster, Head of Commercial Development eBay: How can Global Marketplace

Lasīt vairāk
ep. 33 POS materiāli Ziemassvētku laikā: kā būt pamanāmiem?

ep. 33 POS materiāli Ziemassvētku laikā: kā būt pamanāmiem?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "POS materiāli Ziemassvētku laikā: kā būt pamanāmiem?". 54% aptaujāto (BSMS/Norstat 2021) patīk Ziemassvētku dekorācijas veikalos, taču ne visiem šajā periodā

Lasīt vairāk
ep. 32 Komunikācija Latvijas augstskolās

ep. 32 Komunikācija Latvijas augstskolās

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Komunikācija Latvijas augstskolās". Ik katru vasaru Latvijas augstskolas atroka piedurknes un gatavojas studentu piesaistei un jaunam mācību gadam. Cik viegl

Lasīt vairāk
ep. 31 Ko Latvijai jāmācās no Ķīnas?

ep. 31 Ko Latvijai jāmācās no Ķīnas?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Ko Latvijai jāmācās no Ķīnas?" Ķīna ar 1,393 miljrd. iedzīvotāju ir lielākā valsts pasaulē pēc iedzīvotāju skaita, kas, salīdzinājumā ar Latviju, ietver ne t

Lasīt vairāk
ep. 30 Mārketinga aģentūru darbs ar klientu – asaras un smiekli

ep. 30 Mārketinga aģentūru darbs ar klientu – asaras un smiekli

Podkāsta "Tirgziņu Tērzes" viens no mērķiem ir veidot mārketinga speciālistu kopienu, šajā epizodē par "Mārketinga aģentūru darbu ar klientu"! Vai jums darbā ar klientu ir bijis tā, ka... ...klients l

Lasīt vairāk
ep. 29 Kāpēc interneta veikali izgāžas?

ep. 29 Kāpēc interneta veikali izgāžas?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Kāpēc interneta veikali izgāžas?" Prognozes liecina, ka 2024. gadā viens Latvijas iedzīvotājs internetā tērēs vidēji 335 eiro mēnesī, un kopumā ietotāju skai

Lasīt vairāk
ep. 28 Tirdzniecības centru pēckrīzes komunikācija

ep. 28 Tirdzniecības centru pēckrīzes komunikācija

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Tirdzniecības centru pēckrīzes komunikācija" 2020 un 2021. gads tirdzniecības centriem bija izaicinājumiem pilns periods. Saskaņā ar Latvijas Portāla informā

Lasīt vairāk
ep. 27 Augusta mini sērija: par trade stratēģijām

ep. 27 Augusta mini sērija: par trade stratēģijām

Šodien podkāsta “Tirgziņu Tērzes” mini sēriju cikla noslēdzošā epizode par stratēģijām. Kopā ar Jāni Mucenieku ("Lofbergs Baltic" ģenerāldirektoru) un Svetlanu Dāboliņu ("Given by Grenardi" mārketinga

Lasīt vairāk
ep. 26 Augusta mini sērija: par PR stratēģijām

ep. 26 Augusta mini sērija: par PR stratēģijām

Ceturtā saruna podkāsta “Tirgziņu Tērzes” mini sēriju ciklā par stratēģijām- šoreiz no PR prizmas. Kopā ar Laimu Zēmeli (Golin Riga vadītāju) un Vitu Savicku (RSU docētāju, "Baltic Communication Partn

Lasīt vairāk
ep. 25 Augusta mini sērija: par sociālo mediju stratēģijām

ep. 25 Augusta mini sērija: par sociālo mediju stratēģijām

Trešā saruna podkāsta “Tirgziņu Tērzes” mini sēriju ciklā par stratēģijām- šoreiz no sociālo mediju prizmas. Kopā ar Artūru Medni (aģentūras New Black vadītāju) un Raimondu Grasmani (aģentūras MIXD st

Lasīt vairāk
ep. 24 Augusta mini sērija: par digitālo mārketingu

ep. 24 Augusta mini sērija: par digitālo mārketingu

Otrā saruna podkāsta “Tirgziņu Tērzes” mini sēriju ciklā par stratēģijām- par digitālo mārketingu. Kopā ar Kristapu Kalniņu (Frank by Inspired vadītāju) un Ēriku Kirsoni-Kriviņu (MM&A Hill & Knowlton

Lasīt vairāk
ep. 23 Augusta mini sērija: par mārketinga stratēģijām

ep. 23 Augusta mini sērija: par mārketinga stratēģijām

Sākam “Tirgziņu Tērzes” mini sēriju ciklu par stratēģijām! Par mārketinga stratēģijām runājām kopā ar Kristīni Blumfeldi- Rutku (RSU lektore) un Margaritu Aļabjevu-Vaišļu (Paulig Coffee Latvia valdes

Lasīt vairāk
ep. 22 Ko šodien patērētājs sagaida no fotogrāfijas?

ep. 22 Ko šodien patērētājs sagaida no fotogrāfijas?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - Ko šodien patērētājs sagaida no fotogrāfijas? Mēdz teikt, ka labāk vienreiz redzēt, nekā simtreidz dzirdēt - vai tā ir acīmredzama banalitāte vai sen aizmirst

Lasīt vairāk
ep. 21 Loteriju tendences

ep. 21 Loteriju tendences

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Loteriju tendences". "Pērc un laimē!", "Laimē katru dienu!", "Laimē vērtīgas balvas!" - ar šādiem un līdzīgiem saukļiem preču un pakalpojumu pārdevēji mēdz u

Lasīt vairāk
ep. 20 Projektu vadības aplikācijas

ep. 20 Projektu vadības aplikācijas

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - Projektu vadības aplikācijas. Ikdiena mārketinga nozarē ir saistīta ar plānošanu, projekta procesu definēšanu, informācijas apmaiņu gan iekšēji, gan ārēji ar

Lasīt vairāk
ep. 19 Vai promoteriem ir nākotne?

ep. 19 Vai promoteriem ir nākotne?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - Vai promoteriem ir nākotne? Daudzi zīmoli promo aktivitātes redz kā būtisku daļu no savas komunikācijas stratēģijas. Arī 70% aptaujāto patērētāju uzskata prom

Lasīt vairāk
ep. 18 Video saturs šodien

ep. 18 Video saturs šodien

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - Video saturs šodien. Kādas ir pasūtītāja un kādas - patērētāja ekspektācijas par video saturu? Kā mainījies pieprasījums pēc video? Kā noris darbs ar pasūtītā

Lasīt vairāk
ep. 17 E-pastu mārketinga aktualitāte Latvijā

ep. 17 E-pastu mārketinga aktualitāte Latvijā

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - E-pastu mārketinga aktualitāte. Spoiler alert: E-pastu mārketings nav miris. Šajā epizodē klausies par to, kāda ir cilvēku motivācija tiem pieteikties, kāpēc

Lasīt vairāk
ep. 16 Instagram paplašinātā realitāte - maskas un filtri

ep. 16 Instagram paplašinātā realitāte - maskas un filtri

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - Instagram paplašinātā realitāte - maskas un filtri. Ja pirms 10 gadiem paplašinātā realitāte likās kas ļoti futūrisks, tad šodien mēs to lietojam ikdienā, bie

Lasīt vairāk
ep. 15 Meklējot digitālā mārketinga speciālistu

ep. 15 Meklējot digitālā mārketinga speciālistu

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - Meklējot digitālā mārketinga speciālistu. Kāds ir darbinieku tirgus no pieprasījuma un kāds - no piedāvājuma puses? Kāda ir situācija ar darbinieku tirgu mārk

Lasīt vairāk
ep. 14 Digitālā mārketinga rezultātu mērīšana – kas ir uzrunājošs saturs?

ep. 14 Digitālā mārketinga rezultātu mērīšana – kas ir uzrunājošs saturs?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - Digitālā mārketinga rezultātu mērīšana - kas ir uzrunājošs saturs? Uzdodam tik aktuālo jautājumu - kad var teikt, ka saturs ir kvalitatīvs? Kāpēc 44% aptaujāt

Lasīt vairāk
ep. 13 Merčendaizings Latvijā

ep. 13 Merčendaizings Latvijā

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” -  Merčendaizings Latvijā. BSMS ilggadēji nodrošina merčendaizinga pakalpojumus, tāpēc gadu gaitā ir novērotas jau esošās izmaiņas nozarē, kā arī tendences, kas

Lasīt vairāk
ep. 12 Reklāmas uztvēre sociālos medijos – vai influenceriem jāslēpj reklāma?

ep. 12 Reklāmas uztvēre sociālos medijos – vai influenceriem jāslēpj reklāma?

Jauna saruna podkāstā Tirgziņu Tērzes: Reklāmas uztvere sociālajos medijos – vai influenceriem jāslēpj reklāma? Mūsdienās reklāmas ir pārvākušās no televīzoru ekrāniem uz mūsu viedierīcēm un neskaitām

Lasīt vairāk
ep.11 Kad iepirkuma prasības neatbilst realitātei – kā jābūt?

ep.11 Kad iepirkuma prasības neatbilst realitātei – kā jābūt?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” -  Kad iepirkuma prasības neatbilst realitātei. Kāds no mūsu aptaujātajiem respondentiem norādīja, ka "ir iepirkumi, par kuru rezultātiem pat aunam viss skaidrs

Lasīt vairāk
ep.10 TikTok Latvijā – vai zīmoliem ir jāveido savu kontu?

ep.10 TikTok Latvijā – vai zīmoliem ir jāveido savu kontu?

Jauna saruna podkāstā Tirgziņu Tērzes: TikTok Latvijā – vai zīmoliem ir vajadzīgs konts TikTok? Šobrīd 16% Latvijas pilngadīgo iedzīvotāju ir konts lietotnē TikTok, liecina BSMS/Norstat aptaujas dati.

Lasīt vairāk
ep.9 Klientu serviss piegādes biznesā – kas ir klientu atbalsts?

ep.9 Klientu serviss piegādes biznesā – kas ir klientu atbalsts?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” -  Klientu serviss piegādes biznesā. Turpinot iepriekšējā epizodē aizsākto diskusiju, šoreiz noskaidrojām izaicinājumus, aktualitātes un reālo situāciju, ar kur

Lasīt vairāk
ep.8 Klientu serviss – vai atbilde ir chatboti?

ep.8 Klientu serviss – vai atbilde ir chatboti?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes”  -  Klientu serviss Sarunā ar ekspertiem runājām par dažādiem klienta servisa rīkiem - facebook messanger, chatboti, aptaujas, e-pastu ziņu analizēšana, attālin

Lasīt vairāk
ep.7 XXI gs. prasme – vai radošumu var iemācīties?

ep.7 XXI gs. prasme – vai radošumu var iemācīties?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - Vai radošumu var iemācīties? Vai Tu domā, ka radošums ir prasme, ko var iemācīties vai talants, ar ko piedzimst? Klausies epizodi un uzzini, ko domā sabiedrīb

Lasīt vairāk
ep.6 Krāsu preču zīmes – kad jāreģistrē  zīmola krāsu?

ep.6 Krāsu preču zīmes – kad jāreģistrē zīmola krāsu?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” -  Krāsu preču zīmes Preču zīmi veido apzīmējums, kam piemīt atšķirtspēja. Šī gada 10.martā Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” ar Rīgas Apg

Lasīt vairāk
ep.5 Žunālu nākotne – kurš lasa digitālos žurnālus?

ep.5 Žunālu nākotne – kurš lasa digitālos žurnālus?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” -  Kurš lasa digitālos žurnālus? Fizisko žurnālu patēriņš ik gadu samazinās; vai to aizstāj digitālais formāts? Ja jā, kurš un kāpēc tos lasīs? Vai oriģināls sa

Lasīt vairāk
ep.4  Reklāmbloķētājs – kā reklamēties, kad klientam ir "ad-block"?

ep.4 Reklāmbloķētājs – kā reklamēties, kad klientam ir "ad-block"?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - kā reklamēties, kad klientam ir "ad-block"? Ad-block (reklāmbloķētājs) atrod konkrētu kodu, ko atpazīst un automātiski bloķē. Kurā brīdī cilvēki sāk domāt par

Lasīt vairāk
ep.3 Iepirkties klātienē vs internetā – e-comm reālijas Latvijā

ep.3 Iepirkties klātienē vs internetā – e-comm reālijas Latvijā

Jauna saruna aplādē “Tirgziņu Tērzes” - Iepirkties klātienē vs internetā! Pēdējā gada laikā daudzi uzņēmumi ir sakārtojuši vai izveidojuši savas e-komercijas platformas. Kādi ir patērētāju pirkšanas p

Lasīt vairāk
ep.2 Skatlogu loma COVID-19 laikā modes retail’ā – Vai uz skatlogiem skatās, kad ielās neviena nav?

ep.2 Skatlogu loma COVID-19 laikā modes retail’ā – Vai uz skatlogiem skatās, kad ielās neviena nav?

Sveiki! Pagājis gads un ilgstošie COVID-19 ierobežojumi nenoliedzami ietekmē mazumtirdzniecību, īpaši non-essential nozares, piemēram, modes retail. Turklāt daži modes veikali bija rēķinājušies arī

Lasīt vairāk
ep.1 Podcast jeb Aplāde – Ko nozīmē labs podkāsts Latvijā

ep.1 Podcast jeb Aplāde – Ko nozīmē labs podkāsts Latvijā

Sveiki! Lai veidotu profesionālu un dinamisku diskusiju par mārketinga, reklāmas un pārdošanas nozarē aktuāliem jautājumiem, mēs, BSMS komanda, esam radījuši podcastu “Tirgziņu Tērzes”. Podkāstā dzird

Lasīt vairāk
Tirgziņu tēržu logobsms logo
  • e-pasts: podcast@bsms.lv
  • telefons: +371 24678686