ep. 14 Digitālā mārketinga rezultātu mērīšana – kas ir uzrunājošs saturs? | Tirgziņu Tērzes
ep. 14 Digitālā mārketinga rezultātu mērīšana – kas ir uzrunājošs saturs?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - Digitālā mārketinga rezultātu mērīšana - kas ir uzrunājošs saturs? Uzdodam tik aktuālo jautājumu - kad var teikt, ka saturs ir kvalitatīvs? Kāpēc 44% aptaujāto uzskata, ka sociālajos tīklos nav kvalitatīvs digitālais saturs, īpaši šo uzsverot cilvēkiem, kuru dzimtā valoda ir krievu? Kādam ir jābūt saturam, kritērijiem un reklāmām?

Ar savu pieredzi dalās eksperti:

  • Kate Annija Ročāne, Dizaina un satura nodaļas vadītāja aģentūrā Notre
  • Zane Šneidere, korporatīvo klientu direktore pilna servisa digitālajā aģentūrā Bright

Paldies mūsu draugiem par atbalstu: Norstat – vērtīgi dati svarīgiem lēmumiem www.norstat.lv

Patika epizode? Dalies sociālajos medijos! Ir idejas tēmām vai viesiem? Raksti mums – podcast@bsms.lv

Tirgziņu Tēržu logo

Piesakies ikmēneša jaunumiem!

Tirgziņu tēržu logobsms logo
  • e-pasts: podcast@bsms.lv
  • telefons: +371 24678686