
Sākam “Tirgziņu Tērzes” mini sēriju ciklu par stratēģijām! Par mārketinga stratēģijām runājām kopā ar Kristīni Blumfeldi- Rutku (RSU lektore) un Margaritu Aļabjevu-Vaišļu (Paulig Coffee Latvia valdes locekle) par:
- Cik svarīgi ir būt sava uzņēmuma vai zīmola vēstnešiem;
- Kāpēc regulāra ilgtermiņa stratēģijas pārskatīšana ir teju pašsaprotama;
- Kas jāzina par turpmākajiem 10 un 20 gadiem?
- Kāpēc ir vērtīgi jau šodien kalendārā pēc gada ieplānot vienu dienu stratēģiskajiem jautājumiem;
- Vai Latvijā zīmoli zina, kur viņi vēlas būt pēc 5 gadiem?
Patika epizode? Dalies sociālajos medijos!
Dalies ar savām pārdomām komentāros!