ep. 24 Augusta mini sērija: par digitālo mārketingu

Otrā saruna podkāsta “Tirgziņu Tērzes” mini sēriju ciklā par stratēģijām- par digitālo mārketingu. Kopā ar Kristapu Kalniņu (Frank by Inspired vadītāju) un Ēriku Kirsoni-Kriviņu (MM&A Hill & Knowlton Strategies projektu direktori) runājām par to:

  • Cik svarīgi ir digitālā komunikācija un tās mijiedarbība ar pārējiem kanāliem un rīkiem;
  • Kādi ir digitālās stratēģijas izveidošanas soļi;
  • Kāpēc labāk ar konkurentiem draudzēties, nevis kašķēties;
  • Kādi ir labie digitālās komunikācijas piemēri;
  • Vai Latvijā zīmoli zina, kur viņi vēlas būt pēc 5 gadiem?

Patika epizode? Dalies sociālajos medijos!

Dalies ar savām pārdomām komentāros!

Tirgziņu Tēržu logo

Piesakies ikmēneša jaunumiem!

Tirgziņu tēržu logobsms logo
  • e-pasts: podcast@bsms.lv
  • telefons: +371 24678686