ep. 70 Cik daudz atklāt patērētājam?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Cik daudz atklāt patērētājam?". Sarunā par atbildīgu mārketingu un sabiedrības informēšanu, produktu sastāvu, marķējumiem un izejvielām. Vai uzņēmumiem ir jākomunicē par to, ka ir sociāli atbildīgi? Kā uzņēmumiem komunicēt ilgtspējas aktivitātes un kā tāas integrēt savā mārketinga stratēģijā? Uz šiem un citiem jautājumiem epizodē atbild:

  • Valdis Rieksts - Riekstiņš, uzņēmuma "Amber Cosmetics", kas pazīstams ar zīmolu "Vegan Fox" valdes loceklis;
  • Agnese Alksne - Bensone, ilggadēja ilgtspējas eksperte, CSR Latvia līdzdibinātāja un valdes priekšsēdētāja.

Klausies tagad: https://podcasts.bsms.lv/

Patika epizode? Dalies sociālajos medijos! Ir idejas tēmām vai viesiem? Raksti mums – podcast@bsms.lv

Tēma aktualizēta ES finansētā Vides Izglītības fonda projekta “Our Food. Our future” iniciatīvas ietvaros.

Tirgziņu Tēržu logo

Piesakies ikmēneša jaunumiem!

Tirgziņu tēržu logobsms logo
  • e-pasts: podcast@bsms.lv
  • telefons: +371 24678686