ep.10 TikTok Latvijā – vai zīmoliem ir jāveido savu kontu?

Jauna saruna podkāstā Tirgziņu Tērzes: TikTok Latvijā – vai zīmoliem ir vajadzīgs konts TikTok?

Šobrīd 16% Latvijas pilngadīgo iedzīvotāju ir konts lietotnē TikTok, liecina BSMS/Norstat aptaujas dati. Šis sociālais tīkls nebūtu nav domāts tikai jauniešiem, turklāt tā lietotāju skaits Latvijā aug. Ko tas nozīmē mārketinga speciālistiem? Vai zīmolam ir jābūt pārstāvētiem arī šajā platformā? Ko var panākt sadarbībā ar populāriem TikTok lietotājiem un vai šādas kampaņas var īstenot bez ārpakalpojumu izmantošanas? Uz šiem un citiem jautājumiem atbildēs mūsu 10. epizodes viesi:

  • Raimonds Grasmanis, digitālā mārketinga speciālists un aģentūras MIXD stratēģiskais direktors, kuram ir pieredze ar vairāk nekā 50 zīmoliem vairāk nekā 20 valstīs,
  • Elīna Pakalne, sociālo mediju satura autore, viena no Latvijas populārākajām TikTok’erēm un viena no Latvian Sisters māsām.

Paldies par atbalstu mūsu draugiem Norstat, kas sniedz vērtīgus datus svarīgiem lēmumiem www.norstat.lv!

Patika šī epizode? Dalies ar to sociālajos medijos! Tev ir idejas tēmām vai gribi ieteikt viesi nākamajai epizodei? Raksti mums – podcast@bsms.lv!

Tirgziņu Tēržu logo

Piesakies ikmēneša jaunumiem!

Tirgziņu tēržu logobsms logo
  • e-pasts: podcast@bsms.lv
  • telefons: +371 24678686