ep.2 Skatlogu loma COVID-19 laikā modes retail’ā – Vai uz skatlogiem skatās, kad ielās neviena nav?

Sveiki!
Tirgziņu Tērzes 2. epizode ir veltīta skatlogu nozīmei COVID-19 laikā modes mazumtirdzniecības jomā.


Pagājis gads un ilgstošie COVID-19 ierobežojumi nenoliedzami ietekmē mazumtirdzniecību, īpaši non-essential nozares, piemēram, modes retail. Turklāt daži modes veikali bija rēķinājušies arī ar ārzemju pircējiem. Ierobežojumi mainīs un jau maina patērētāju paradumus. Daudzi iepriekš skeptiskie pret iepirkšanos tiešsaistē, tagad bija spiesti to pamēģināt. Iespējams – viņiem pat iepatiksies. 

Klausies šo epizodi, lai noskaidrotu:
– kādas ir laba skatloga izveides izmaksas;
– kur Latvijas iedzīvotāji meklē informāciju par modes aktualitātēm;
– vai prātīgi ekonomēt uz vitrīnu noformējuma u.c.

Šoreiz Tirgziņu Tērzes aplādē viesojas:
– Karīna Žigure, mārketinga vadītāja ar bagātu pieredzi mazumtirdzniecībā – modes preces, FMCG jeb ikdienas patēriņa preces, ātrās uzkodas.
– Indra Salceviča, reklāmas kampaņu stiliste, skatlogu noformētāja, sociālo mediju viedokļa līdere.

Paldies mūsu draugiem par atbalstu: Norstat – vērtīgi dati svarīgiem lēmumiem www.norstat.lv
Patika epizode? Dalies sociālajos medijos! Ir idejas tēmām vai viesiem? Raksti mums – podcast@bsms.lv
Seko BSMS LinkedIn un Facebook
Tiekamies nākamnedēļ!

Šīs epizodes viesi

  • Karīna Žigure

    Karīna Žigure

    Mārketinga vadītāja ar bagātu pieredzi mazumtirdzniecībā – modes preces, FMCG jeb ikdienas patēriņa preces, ātrās uzkodas

  • Indra Salceviča

    Indra Salceviča

    Reklāmas kampaņu stiliste, skatlogu noformētāja, sociālo mediju viedokļa līdere

Tirgziņu Tēržu logo

Piesakies ikmēneša jaunumiem!

Tirgziņu tēržu logobsms logo
  • e-pasts: podcast@bsms.lv
  • telefons: +371 24678686