ep.4  Reklāmbloķētājs – kā reklamēties, kad klientam ir "ad-block"?

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - kā reklamēties, kad klientam ir "ad-block"?

Ad-block (reklāmbloķētājs) atrod konkrētu kodu, ko atpazīst un automātiski bloķē. Kurā brīdī cilvēki sāk domāt par reklāmu bloķēšanu? Ja reklāma ir kaitinoša, neaktuāla un pārāk intensīva, vai tu izmantotu ad-block aplikāciju? Dalies komentāros un tikmēr klausies epizodi!

Šīs "Tirgziņu Tērzes" epizodes viesi:

  • Jānis Keisis, aģentūras "Media House" digitālā mārketinga speciālists un mediju plānotājs
  • Jekaterina Pukinska - Barbora.lv pārdošanas mārketinga vadītāja

Paldies mūsu draugiem par atbalstu: Norstat – vērtīgi dati svarīgiem lēmumiem www.norstat.lv

Patika epizode? Dalies sociālajos medijos! Ir idejas tēmām vai viesiem? Raksti mums – podcast@bsms.lv

Šīs epizodes viesi

  • Jānis Keisis

    Jānis Keisis

    aģentūras "Media House" digitālā mārketinga speciālists un mediju plānotājs

  • Jekaterina Pukinska

    Jekaterina Pukinska

    Barbora.lv pārdošanas mārketinga vadītāja

Tirgziņu Tēržu logo

Piesakies ikmēneša jaunumiem!

Tirgziņu tēržu logobsms logo
  • e-pasts: podcast@bsms.lv
  • telefons: +371 24678686